2.10.13

Bruktfunn fra Danmark

At den kofferten ikke skal veie allverdens på fly, er forbaskade irriterende da jeg står i en bruktbutikk i Danmark, og ser verdens fineste kommode som hadde passet PER-FEKT i stua.
Vi fant nemlig en koselig liten bruktbutikk i Hune, en kort vandring utenfor Blokhus.
Der fant jeg denne fine bollen med hvite blomster, fra 70 tallet.  


Jeg fant også to 'porsjonstallerkner' fra rosti, designet av Falle Uldall, mellom 60 og 70 tallet.
Det var fler der, og nå angrer jeg som søren på at jeg ikke kjøpte alle 6. Men sånn får livet bare være..
Kanskje en annen gang..

 Sammen ble de gull.

Jeg fikk en kjempesøt hjerteformet boks fra damen i bruktbutikken 

 Kveldskosen. 

Og se denne her'a dere. En gammel notatrull tingtang.
Den måtte jo bare bli med!

Bruktbutikk i danmark, folkens. Dèt må dere gjøre en gang, eller to.
Mamma, gubben min og jeg skal til Danmark neste år forhåpentligvis,
og da skal vi kjøre bil, så da får jeg plass til masse! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding! :)