18.10.13

En gammel koffert får nytt liv som bladhylle

Har hatt en gammel koffert liggende i et hjørne av stua i en god stund nå, før det har den ligget på en hems i en enda lengre stund.. Så nå trengte den å få et liv. 


Stablet noen blader i den og satt den på kommoden i stua. 
Den grønne Ringnes kassa vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med nå som den ble tømt for blader..
 hmm tenke tenke. Joda! Skittentøyskasse på rommet. Da må den bli tømt ofte..
 eller kanskje ha den i gangen til luer og skjerf. Noe skal den bli brukt til, 
kommer nok et innlegg om det en gang i snar fremtid.



Har fått tak i en søt lampe og to brune glass'vaser' som også skulle få 
gleden av å pryde kommoden. Ihvertfall for noen dager.


Så sånn ser litt av stuggu ut nå! :-) 

Og folkens, jeg ser jo at det er mange folk innom her hver eneste dag 
- kan dere ikke si hei en dag da!?  er jo litt stusselig at det ikke
 har kommet en eneste kommentar siden jeg startet bloggen her i august.

Ikke litt stusselig engang, veldig stusselig. 

Så da går jeg på kjøkkenet å lager fiskegrateng og eplekake.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding! :)