10.6.14

Nye deler fra Figgjo! August av Turi-Design


Nei, det har ikke blitt produsert nye(dessverre), men det er nye deler for meg!



















August serien er så fin og veldig stygg.
Den gjør meg usikker på definisjonen fin, for det er jo egentlig ikke fint, men den er jo så fin!
Den gusje brunfargen og den fæle oransjbrungule fargen passer så utrolig godt sammen.
Og å toppe det hele med mørkebrun farge rundt motivene er toppen på kransekaka.
Ikke missforstå nå altså, jeg 'kanke få nok' av denne serien.



Tenk at dette var fargene på kjøkkenet til folk for 30-40 år siden, det er jo til å rive seg i håret av.
Samtidig skulle jeg ønske det var sånn nå også.





Takk til min kjære kjære mamma for disse tre! Det er veldig fint å ha en så snill mor som bor nærme en skjønn liten bruktbutikk, som til stadighet har fine duppedingser, når jeg bor 1t og 30 min unna..






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en melding! :)